Ben Hüznümü ve Kederimi Kime Arz Ediyorum?

En yakınlarım bile uzak olduğunda...


Haksızlığa uğradığımda...

Birisi canımı kasten acıttığında...

Çok emek verdiğim bir süreçten eli boş döndüğümde...

En yakınlarım bile uzak olduğunda...

Kalabalıkta ama tek başıma olduğumda...

Gerçeği yapmama rağmen kınandığımda...

Etrafımda güvenecek bir tek kişi bile kalmadığında...

Anlatsam da anlamayacaklarında...

Sussam gönlüm razı olmadığında...

Bıçak kemiğe dayandığında...

Ve yardımın ne zaman diye ellerimi açtığımda...

Ben hüznümü ve kederimi kime arz ediyorum?

Peki,

Haksızlık eden taraf olduğumda...

Nefsime yenilip bile bile aynı hatayı yaptığımda...

Vicdanımın sesi yükseldiğinde...

Pişmanlığım yüreğimi kapladığında...

Hatamdan dolayı zarara uğradığımda...

Gidecek hiçbir kapım kalmadığında...

Yaptıklarımdan utandığımda...

Yine de ümitvar olmaya çalıştığımda...

Toparlanmak istediğimde...

Nereden başlayacağımı bilmediğimde...

Ben hüznümü ve kederimi kime arz ediyorum?

Başarı Psikolojisi hakkında

 

Yorumlar

Adsız dedi ki…
RAB bimizden yani doğru yerden çözüm beklemek ümidiyle yüreğinize sağlık ❤
Adsız dedi ki…
Bu nasıl güzel bir anlatım,
GNS dedi ki…
Ellerinize kalbinize sağlık
❤️🤍
coryluss dedi ki…
Ölçüde davransa da sınırı aşsa da insanın sığınağı yine O…
Fatma Okumuş dedi ki…
Güzelmiş.
Ben hüznümü ve kederimi kime arz ediyorum?
Adsız dedi ki…
Çok anlamlı..
Aysel Kaya dedi ki…
Yazanın yüreğine kalemine sağlık. Çok güzel.
Beyza dedi ki…
Kimse olmadığında... Ve insan kimse yokken de hep var olanı bildiğinde ... Kaygısı da korkusu da kalmıyor... Kaleminize sağlık...
Touliblale dedi ki…
إِنَّمَا أَشْكُو بَثِّي وَحُزْنِي إِلَى اللّه
Yusuf suresi 86

(Yâkub a.s) şöyle dedi: “Ben kederimi ve hüznümü sadece Allah’a arz ederim (şikâyet ederim
Bizler de yalnız Allah'a arz ederiz.
حسبي الله و نعمل الوكيل Çünkü Allah bana yeter o ne güzel vekildir.
Merve dedi ki…
Ne güzel bir yazı… yaratılana değil Yaratan’a bakmak ümidiyle…
Adsız dedi ki…
Sabah bu yazıyı okumak iyi geldi :) ümitsizliğe kapılmadan geçen bir gün dilerim herkese
Beytullah dedi ki…
Arz etmemiz gereken yere arz edebilmek nasip olsun dilerim inşALLAH. RABBİM razı olacağı şekilde beyazda ilminizi ve dirayetini arttırsın.
Unknown dedi ki…
Şuanki sağlık sürecimizin gerginliğini,üzüntüsünü ve kaygısını yaşarken ne kadar anlam buldu bu yazı bende🤍 Allah aydınlığa hayırlısı ile kavuşmayı,gelip geçti diyebilmeyi nasip etsin. 🤲🏽
Ayşe dedi ki…
Ümit vari olmak...
Ne kadar anlaşılması berrak olmuş. Aslında endişeleri doğru kişiye arz etsek daha hızlı sonuç alırız. Allah razı olsun hatırlattınız. 💐🤲