Neden “Kim Kimdir” Almalıyım?

Neden “Kim Kimdir” Almalıyım?

 

İnsan benzerini arar yanında, benzeriyle olmak ister.

Kendisi gibi olanları yakın tutup farklı olanı ötelemek ister.

Oysa kim hep aynı kalabilmiş ki?

Kim yerinde sayabilmiş?

Toprak su ile yoğrulmuş çamur olmuş,

Ateşte pişmiş alet olmuş.

İnsan yumuşamak için kendinden daha yumuşak olanla,

Şekil almak için daha alim olanla birleşmez mi?

Kimin kim olduğunu bilmezsek,

Dostu düşmanı ayırt etmezsek,

Kısaca insanı tanımazsak,

Olduğumuz yerde sayarız.

“Ama bu çok farklı…”

“Ama benim sevdiklerimi sevmiyor…”

“Ama bu çok konuşuyor…”

“Ama bu da çok yavaş…” deriz.

Oysa;

Herkes farklı…

Farklılıklarımızla yoğrulup,

Farklarımızla yontuluruz.

"Kim Kimdir?" i anladığımız yer,

Farkı fark ettiğimiz,

Farka şükrettiğimiz yer.


Deneyimsel Tasarım Öğretisi

"Kim Kimdir?"

 



Kim Kimdir? Hakkında


Yorumlar

Betül dedi ki…
Çok güzel olmuş.
Emeğinize sağlık 🌻
Beyza Arslan dedi ki…
“İnsan yumuşamak için kendinden daha yumuşak olanla,
Şekil almak için daha alim olanla birleşmez mi?”
Ne güzel bir anlatım olmuş.
Bizden farklı olanlar bizi geliştirmek için var aslında.
Onu fark edip yönetebilen de iletişimini & ilişkilerini yönetebilen oluyor.
Elinize sağlık..
GNS dedi ki…
Ellerinize sağlık
Mk dedi ki…
Ellerinize sağlık
Merve dedi ki…
“Daha önce bilmediğim ne öğrenebilirim ki?” diye düşünüyo insan.
Ya da “ öğreniyorum öğreniyorum ama hep aynı…”

Ama Kim Kimdir eğitimi başka ! Gerçekten başka ☺️

Sanki senin hayatın anlatılıyormuş gibi hayretle dinlemek 🙃
Bir süre sonra hayatta çok kez deliller görüp “şurdan duydum, bu böyleymiş” gibi değil de , bilgiden emin olarak “bu böyle” diyebilmek .
Ve kendimi, ilişkilerimi değiştirmeye nerden başlayacağıma dair stratejilerimin olması müthiş bir şey .
Bir bilgiyi öğreniyorsun ve hemen hayatına geçirip faydasını görüyorsun…

Bence diğer eğitimlerden çok yönüyle ayrılan, çok üst kalite bir eğitim.
Eğer eğitmi hala almamış olan varsa, tüm samimiyetimle tavsiye ederim 🥰🌻
Mihrace dedi ki…
Anlatılmaz yaşanır, çok büyük bir hazine ki ben zaten biliyorum diyene nasip yok...
CM dedi ki…
Kağıt üzerinde kalan bir eğitim değildi. Hemen alıp kendi hayatıma bir yerinden geçirmeye baslayabileceginiz bir program. Zaten bu programa katılınca insan hemen sevdiklerinin de bu faydayı görmesini istiyor.
Adsız dedi ki…
Emeklerinize sağlık o kadar net bir şekilde anlatılmış ki...inanarak...🌸 Giriş kapısı kim kimdir..😌