En Sevilen...

Deneyimsel Tasarım Öğretisi

Sende Sev Bizi...

İkramı bol, 

Affı bol,

Güçlü ama yumuşak,

Alemlerin sahibi...

Koru beni nefsimden,

Nefsimin azgınlığından,

İyi görünümlü kötülerden,

Bozulmuş niyetlerden,

Dost görünümlü insanlardan...


En sevilen...

Tüm sevgilerin sahibi.

Güneşin, 

Bulutların,

Rüzgarların,

Alemlerin sahibi...

Deneyimsel Tasarım Öğretisi

Karıncanın rızkını veren,

Gündüzün üstüne geceyi örten,

Her şeyden ve herkesten çok sevilen...

Koru beni ve benim gibileri,

Kurdun yanında yaşayan kuzuları,

Kötünün yanında kalmış olan iyileri,

Haksızlığa uğramış ama sesi çıkmayanları...

Koru bizi...


Geldim,

Çok gezdim,

Çok dolaştım,

Döndüm yine kapındayım,

Ne olur affet beni,

Affet bizleri...

Biz seni çok seviyoruz,

Sende sev bizi...

Deneyimsel Tasarım Öğretisi geçmiş deneyimlerden yola çıkarak, geleceğimizi tasarlamaya yönelik stratejiler üreten bir bilgi topluluğudur.

“Kim Kimdir”,” İlişkilerde Ustalık” ve “Başarı Psikolojisi” seminerleriyle mutlu ve başarılı olmak isteyen insanlara problemlerini çözmeleri ve hedeflerine ulaşabilmeleri için ihtiyaç duydukları yöntemleri öğretir. 

"Hayatta hiçbir zaman keşfedilemeyecek tek bir şey vardır; Daha iyisi…"

Yahya Hamurcu



Yorumlar

Adsız dedi ki…
🤲🏻💗
Adsız dedi ki…
Amin… kaleminize sağlık 🌸
Adsız dedi ki…
🙏🏻
Kader dedi ki…
Ne samimi bir yazı olmuş , elinize sağlık.
RAB’bimiz sen bizim sevgimize muhtaç değilsin biliyorum sen samedsin ama biz senden gelen her şeye muhtacız. Senden senin sevgine de layık olmayı isteriz , sevgini almayı da isteriz . Sen mahrum etme bizi.
Havva Ağırdil dedi ki…
Rab olarak SEN den razı olduk ve din olarak gönderdiğinden razı olduk. Bizi bağışla.
A. Ü dedi ki…
Kimdi gerçek sevgiye layık olan? Hatırlatan bir yazı olmuş:)