Hiç Kimse

Kimsem Yok Sen’den Başka...

Kimsenin kimsesi yok Sen’den başka.

Korkuyorum Sen’i kaybedersem...

Kaybedersem kimim kalır?

Neyim varsa beğenmediğin, neyim varsa hoşuna gitmeyen, 

Sana layık olmayan ne varsa kurtulmak istiyorum.

Beni Sen’den uzaklaştıran ne varsa...

Korkuyorum beni beğenmezsen diye.

Bir tek Sen’in sevgi ve ilgine ihtiyacım var.

Bir tek Sen’in beğenin yüceltir.

Bir tek SEN...  

Bunu unuttuğum her an için affına sığınıyorum. 

İnsanlara, yaratılanlara beğendirmem için fısıldayandan, vesvesecilerden...

Çok merhametli, çok ferahlatan SANA sığınıyorum.

Beni alçaltmaya çalışandan, beni yükseltmene sığınıyorum.

Ondan uzaklaşmak ve SANA yakın olabilmek için SANA sığınıyorum.

Bana olan tüm desteğinden çok mutluyum.

Algılayabildiklerimle çok hoşnudum.

Daha algılayamadığım binlercesiyle birlikte;

Şükürler olsun.

Ve her şükür samimi olsun...

Kimim kalır Sen’i kaybedersem?

Ne kazanırım?

Her şeyin Malikisin. Her şeyin kaynağı...

Elimde zannettiğim tüm imkânlar Sen’in...

Teşekkürler olsun.

Ve her teşekkür samimi olsun...

Ve bana verdiğin ne varsa ve bana vermediğin...

Verdiklerinle de vermediklerinle de,

Ne kadar lehime olduğunu algılayabilmek için yine SANA çok ihtiyacım var.

Öyle ki, her imkânın sahibi olan SEN...

İzin vermezsen algılayamam nasıl donattığını...

Ne güzel SANA sığınmak.

Ne harika SANA yalvarmak.

Sen’den istemeye göre dizayn edilmiş aklım.

Çünkü her hücrem Sen’i arıyor.

Kimsem yok Sen’den başka.

Kimsenin kimsesi yok Sen’den başka.

Bırakma, yeter.

Samimi kıl bizi, yeter.

Bizi SANA layık olmaya dönüştür, yeter.

Ne uzun yaşamakta hevesimiz ne de dünyanın eşyasında,

Hiçbir şeyimiz, kimsemiz yok Sen’den başka.

Herkes hiç kimse olur, Sen’den sonra...


Başarı Psikolojisi hakkında

Yorumlar

Filiz dedi ki…
Çok şükür...
Nasıl da unutuyor insan, O hep bizim lehimize iken nasıl da nankörüz...
Hümeyra Çelik dedi ki…
Kalbimi bırakıyorum... kaleminize sağlık olsun inşallah
Adsız dedi ki…
Çok şükür O'na yaklaşmak için daha çok sebepler oluşturabilmek duasıyla kaleminize sağlık
GNS dedi ki…
Ne güzel yazmışsınız
Ellerinize sağlık
Adsız dedi ki…
İçim ısındı okurken :)
Ayşe Doğan dedi ki…
Sen i kaybedersem kimim kalır. Korkuyorum.
Ayfer dedi ki…
Kimsem yok "sen"den başka..
Adsız dedi ki…
ALLAH kalbinizi ferah kılsın, harika bir yazı 🌸
ALLAH bizi kendinden sonra herkesin; hiç kimse olduğunu idrak edebilenlerden eylesin 💕