Vefa...

Sana Karşı Vefalı mıyım?


Yine sana yazarken buldum kendimi Anne,
Bazen bakıyorum da sana yazmak en çok içimi serinleten şey oluyor.
Günlerce yazdığım pek çok yazı var ama en çok sana yazmayı seviyorum.
Çünkü senin yazdıklarımdan çok yazmadıklarımı okuduğunu biliyorum.

Bugün düşünüyorum "Sana karşı vefalı mıyım?" diye.
Kendimi adil olmaya zorluyorum, zalimliklerim fazla olsa bile.
Ne zaman zorda kalsam beni kurtardın.
Zorda kalmasam da hep yanımdaydın.
Bazen beni yetim buldun, bazen beni öksüz buldun, bazen beni yoksul buldun.
Ve her seferinde beni bulduğundan daha iyi olmam için destek oldun.
Şimdi benim için yaptıklarına karşı, ben sana vefalı mıyım?
 
Vefa neydi Anne?
Geçmişte yapılan iyilikleri hatırlamak, unutmamak…
Bana yaptığın iyiliklerin her birini hatırlıyor muyum acaba?
Keşke hepsini hatırlayabilseydim ama insanım,
Ne yazık ki çoğunu unutup azını hatırlıyorum.
Belki de bende derin iz bırakanları bile,
Oysa her attığım adımda bana verdiğin bir iyilik var.
Ve ben bunların çoğunun farkına bile varmıyorum.
 
Peki vefa sadece geçmişle ilgili mi Anne?
Sen bunca delil, bunca ispat sunmuş iken bana,
Gelecekte de vereceklerini bile vaat etmişken,
Sana gelecek için de vefalı olmalı değil miydim?
 
Vefa sadece dün ile mi ilgili?
Bugün ve yarın vefa içermez mi?
Oysa ben sana yazdıkça bana yaptıklarını,
Benim için yaptıklarını,
Bana verdiklerini,
Sana teşekkürlerimi,
Sana şükürsüzlüklerimi yazdıkça,
Senin yarın bana vereceklerini de anımsıyorum.
Ve sen yarın bana vereceklerini anımsattıkça sana olan vefa borcum da gün geçtikçe artıyor.  
 
Peki ya ahde vefa?
Dün, bugün ve yarın için verilmiş söze…
Dün verilen sözü bugün tutmak ve yarın da tutacak olmak vefa değil mi?
Vefa tüm zamanlar, tüm mekânlar için gerçek değil mi?

 

Başarı Psikolojisi hakkında


Yorumlar

GNS dedi ki…
Ellerinize sağlık
Adsız dedi ki…
Vefa İstanbulda bir semt adı olarak kalacak bu gidişle :)
Vefa çok güzel bir duygu, duyana da duyulana da iyi gelir. Ne güzel bir yazı olmuş. Elinize sağlık
Adsız dedi ki…
Nede güzel anlatmışsınız vefayı yüreği nize kaleminize sağlık.
Ali Buyuran dedi ki…
Geçmişle ilgili bir kavram gibi gelen vefa ya farklı ve güzel bir bakış açısı olmuş
Adsız dedi ki…
Vefa...
Adsız dedi ki…
Tüm zamanlarda vefalı olabilmek ümidiyle..
Adsız dedi ki…
Ya vefanın yanına kini ekliyoruz ya da kinle beraber vefayı da unutuyoruz. Dengeye gelebilmek getirebilmek dileğiyle. Kaleminize sağlık